Strona glówna
•
FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Forum Forum MESA !! Strona Główna
->
Zagłębie Sosnowiec
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Nabór do ZESPÓŁ Forum MESA
----------------
Nabór
MESA - DRUŻYNY
----------------
GKS Bełchatów
Cracovia Kraków
Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski
Górnik Zabrze
Jagiellonia Białystok
Korona Kielce
Lech Poznań
Legia Warszawa
ŁKS Łódź
Odra Wodzisław Śląski
Polonia Bytom
Ruch Chorzów
Wisła Kraków
Zagłębie Lubin
Zagłębie Sosnowiec
MESA - OGÓLNIE
----------------
Regulamin
Terminarz
Sędziowie
Wyniki
DLA KIBICA
----------------
Typer
Rozrywka
Sonda
INNE
----------------
Hydepark
Reklama
PARTNERZY
----------------
Parnerzy w reklamie i realizacji projektu !!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
xp574088
Wysłany: Nie 12:06, 03 Kwi 2011
Temat postu: Road asphalt _3220 dynamic mechanical thermal anal
Asphalt roads Dynamic mechanical analysis
Characterize the low temperature performance of asphalt . more fl 3 High build , etc.: road asphalt dynamic mechanical thermal analysis of 35 more high- temperature performance that is not satisfactory, the temperature susceptibility of asphalt is the degree of the improved needle of people characterized by a temperature index PI , that is 25. I5.30cc ( or 5cc) when the degree of needle were obtained by pressing the regression coefficient of d-# (P20-n porphyrin ■ brittle point t Ⅲ, penetration index value where PI , P for the needles were degrees ; A semi- logarithmic slope of the line ; K for the semi- logarithmic linear intercept. and then pin one index is calculated as follows : PI = ( 20-50oA (Ⅲ)) / (1 +50 AfPOl ¨) where , A i) for the pin on the number of people half- degree temperature, the slope of a straight line , PI says that the greater the temperature the better the performance of asphalt . is measured over asphalt Equivalent sample point and the needles were brittle index shown in Table 3, Table 3 shows , Zhenhai, 70 were older than 90 , 100 compared with 140 Karamay crack resistance and temperature stability of low temperature difference ; Karamay 9O than 110, Jiangyin 7O low temperature resistance than 9o Better crack resistance and temperature stability ; Yumen low temperature cracking resistance after aging and temperature stability worse. Dynamic mechanical analysis of the results obtained with this exactly the same , so the technical nature of the road asphalt DMA analysis can help Analysis in particular,
tory burch
, low temperature performance of asphalt within the temperature and low temperature sensitivity, avoid grading of the needle caused by human error selection.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme
FrayCan
created by
spleen
&
Download
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin